Sanoinko ma joskus jollekin, etta onpa kiva kun mulla on sit sellanen 8 kk kesa edessa? No joo, ei ihan... Taalla on talvi nyt, ja aamut on aivan jaatavia:) Paivisin on viela ihan lammin, hieman paalle kakskyt astetta, mutta aamuisin on alle kymmenen astetta mika tuntuu oikeesti mielettoman kylmalta. Tosin musta on silti outoa, etta ihmiset pukeutuu talla hetkella samanlaisiin vaatteisiin, mita ma kayttaisin suomessa loppusyksysta tai jopa talvella- on pitkavartisia turkissaappaita, villakangastakkeja, pipoja, kukaan ei vahingossakaan pida enaa hameita... Liian kylma sellaseen:D (vaikka +23 onkin upea kesapaiva suomessa, eiko?) 

Oon itseasiassa enkun tunnilla nyt, mutta en keksinyt mitaan tekemista, joten paatin tulla kirjoittelemaan tanne:) Asken mulla oli musiikkia, voi hellurei, kun ymmartaisi ne sanat edes suomeksi! Meidan piti analysoida jotain kappaletta, akustiikkaa, nuotteja sun muita, ei todellakaan mitaan helppoa, varsinkaan vieraalla kielella:>

Viime viikolla oli kauhee kiire koulujuttujen kanssa (ja on vielakin...). Varsinkin enkun ope aiheutti mulle paansarkya - mun piti kirjoittaa journal (paivakirja, ikaan kuin) meidan tasmanian matkasta tyyliin mita nain ja koin jne (olin tietoinen siita). Kysyin etta millonkohan mun pitaa palauttaa se, (meilla on kaksi eri opea) ja tama sanoi etta sitten joskus kun saat sen valmiiksi. Seuraavana paivana toinen ope sanoi etta palautat sen ylihuomenna! Joo, siina sitten mukavasti vietin 2 iltaa koneella (ulkona oli ihana ilma ja aurinko paistoi...) ja kirjoitin meidan lomasta 10-sivusen raportin. Aly hoi ala jata...

Jaahas, eipa ole kovin oleellinen teksti talla kertaa, mutta nyt on pakko lopettaa, kello soi kohta...:)