Mita kuuluu Suomi (en louda taalta kysymysmerkkia...)

Voin kertoa teille, etta olen saapunut ehjana perille. Lennot menivat (vitsi kun ei ole noita pilkullisia kirjaimia, vaatii totuttelua tama uusi nappaimisto:>) hyvin, vaikkakin ne olivat aarettoman pitkia!! Onneksi mun viereen sattui kaikilla lennoilla tosi mukavia ihmisia. Tavaratkin tulivat tanne samaan aikaan kun mina!

Ensivaikutelma tasta maasta on kuuma ja laiska:) Ulkona on nytkin, vaikka klo on jo seitseman illalla, noin +30 astetta: kukaan ei mene ulos jos ei ole ihan pakko. Kaytiin paivalla kaupassa, siella on oikeesti kuuma! Televisio on hurjassa suosiossa, dvd:ita on hirveesti lainassa kirjastosta...

Perheeni on tosi mukava, mita nyt tassa vaiheessa olen huomannut. (jaaha, host-isa tuli just toista, paastaan grillaamaan "barbecue"...) Nukun todella samassa huoneessa hostsiskoni rebekan kanssa. Se on suht pieni ja meidan kerrossanky tayttaa puolet siita huoneesta. NO eikohan tama tasta, sopeutumiskysymys. :>

Ja hei tarkee tieto: alkaa lahettako mulle sahkopostia siihen jippii. fi- osoitteeseen. En saa sen salasanaa vaihdettua, enka kirjoitettua, joten lahettakaa tasta lahin s-postit muuten samalla osoitteella, mutta loppu on @gmail.com.. Sorry about this mess!

Ainiin. Kaytiin tanaan koululla tekemassa ainevalinnat. Mulla on ainakin tanssia, enkkua,musiikkia, ruuanlaittoa, outdoor educationia (mita ikina se onkaan) jja jotain itsesta huolehtimista seka jotain muuta, en muista nyt mita.. eli aika rentoo tulee varmaan olemaan.

Okei, taidan lopetella: en tieda kuinka kauan saan olla tassa.  Terveisia sinne, lahettakaa s-postia, niita on kiva lukea!:)