Jep, sen ma olen kylla tehnyt- kuten diane eilen illalla kehoittti mua tekemaan. Jokaisesta paivasta nautin yha vain enemman, joka paiva hymyilen viela vahan lisaa, kyselen kaikesta ja elan hetkessa. Yhdessa kavereiden kanssa tarisen kylmasta ja sitten mulle nauretaan: eihan mulla voi kylma olla, koska ma olen suomesta:) (taalla on oikeesti vilpoisaa, alle 20 astetta paivisin ja kun aamulla kavellaan kouluun, niin lampotila on yleensa alle 5 astetta. Ja sita paitsi taalla on aika sateistakin...)

Taa viikko on ollut aika kiireinen. Keskiviikkona meilla oli outdoor ed assignment- suunnistustesti. Ajeltiin bussilla ylos vuorille ja suunnistettiin eraassa puistossa. Suunnistus meni hyvin, rammittiin pusikossa, in the bush, jonka jalkeen vaatteita koristi "double cheese"- sellanen inhottava piikkikasvi, joka takertuu joka paikkaan. Eksyttiin vasta siina vaiheessa, kun ope yritti johdattaa koko luokkaa pikaruokapaikkaan lounaalle... Oli niin tietavinaan sen tien, mutta pah, kuinkahan monta kilometria me kaveltiin vaaraan suuntaan (ylamakeakin viela!!:D) Eilen illalla oli meidan koulun tanssiesitys vanhemmille ja sisaruksille. Kahden ja puolen tunnin show onnistui aika hyvin. Itse, tanssimisen lisaksi, juoksin ympari pihoja (vesisateessa) ja yritin metsastaa aina seuraavaa tanssiporukkaa valmiiksi odottamaan vuoroaan. Hauskaa oli, kieltamatta.

Taa musiikin tunti on juuri loppumassa, joten aika kerata tavarat kasaan. Vi ses, C ya, palaillaan....